• Norge

    Vi har videresendt deg til en tilsvarende side på det lokale nettstedet ditt, hvor du kan se lokale priser og kampanjer og kjøpe produkter på nettet.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Få ekspertråd og kundestøtte for alle abonnementene dine

Ved hjelp av ekspertråd vet du at programvaren er riktig for deg, helt fra starten. Ring salgsavdelingen på +47 21 93 72 24 for å få en personlig tilpasset veiledning. Når du har kjøpt, hjelper den løpende kundestøtten deg med å få mest mulig ut av abonnementet ditt.

Hvorfor bør du jobbe med Audodesk-eksperter?

  • Velg det riktige produktet

    Våre kostnadsfrie, skreddersydde tips og råd hjelper deg med å velge programvaren som passer dine behov, før du abonnerer — og fortsetter å støtte deg når du har abonnert.

  • Du kan stole på løpende tips og råd

    Du kan henvende deg til vårt erfarne kundestøtteteam og støtteressurser på nettet i løpet av abonnementet på Autodesk-programvare.

  • Få kundestøtte slik det passer deg

    Kontakt ekspertene våre via telefon, nettstøtte eller gjennom eksternt skrivebordsassistanse. Eller utforsk våre forskjellige alternativer for selvhjelp.

Få veiledning fra eksperter før kjøp

Ønsker du å kjøpe Autodesk-programvare? Kontakt ekspertsalgsteamet vårt på +47 21 93 72 24 for å få en personlig tilpasset konsultasjon. De kan gi deg råd om produktene som passer best for dine behov og gå gjennom alle betalingsalternativene for kjøp av programvareabonnement.

  • Få råd før du kjøper, slik at du kan være trygg på at du kjøper riktig
  • Betal via innkjøpsordre og motta fakturaer med betalingsbetingelser netto pr. 30 dager fra fakturadato
  • Betal med kredittkort hvis du foretrekker det

Få løpende kundestøtte etter at du kjøper

Med den forbedrede kundestøtten er det raskere og enklere å få hjelp. Avtal en samtale med en kundestøtteekspert, eller bruk nettressursene for å få mest mulig ut av abonnementet ditt. Kontakt kundestøtte for å komme i gang. Autodesk tilbyr tre enkle måter å få direkte kundestøtte på.

  • Kundestøtte via telefon: Avtal en samtale for å få direkte kontakt med den rette tekniske eksperten, og få løst problemet ditt når det passer best for deg.
  • Kundestøtte via nett: Snakk med teknikere via e-post eller sanntidsmeldinger.
  • Assistanse via eksternt skrivebord: Få hjelp av teknikere som kan se hva som skjer på enheten din, for å feilsøke og løse problemer raskere.

Hvorfor kjøpe fra Autodesk

Vanlige spørsmål om å Autodesk-kundestøtte

  • Hvor kan jeg få råd om kjøp?

    Ekspertsalgsteamet vårt kan veilede deg til å finne den Autodesk-programvaren som er riktig for deg. Kontakt dem på +47 21 93 72 24.

  • Hva slags typer kundestøtteressurser har jeg tilgang til?

    Med direkte kundestøtte kan Autodesk hjelpe deg med installering, lisensiering, kontokonfigurering og brukeradministrering, slik at du kommer raskt i gang. Alternativene er:

    • Kundestøtte via telefon: Avtal en samtale for å få direkte kontakt med den rette tekniske eksperten, og få løst problemet ditt når det passer best for deg.
    • Kundestøtte via nett: Snakk med teknikere via e-post eller sanntidsmeldinger.
    • Assistanse via eksternt skrivebord: Få hjelp av teknikere som kan se hva som skjer på enheten din, for å feilsøke og løse problemer raskere.

    Trenger du hjelp nå? Kontakt kundestøtte.

    Du har også tilgang til en rekke nett- og selvbetjeningsressurser, inkludert Autodesk Knowledge Network, veiledninger, opplæringsvideoer og mer. Vis alle alternativer for kundestøtte.

  • Kan min store virksomhet få omfattende kundestøtte?

    Autodesk tilbyr omfattende kundestøtte som er designet for store organisasjoner, slik at du får mest mulig ut av teknologiinvesteringene. Finn ut mer om Enterprise Priority Support (Engelsk).

  • Hvor kan jeg få teknisk støtte?

    Du kan få tilgang til teknisk støtte på den måten som passer best for deg – velg mellom telefon, chat, e-post eller hjelp via eksternt skrivebord for å få hjelp med problemer. Vis alle alternativer for støtte.