• Norge

    Vi har videresendt deg til en tilsvarende side på det lokale nettstedet ditt, hvor du kan se lokale priser og kampanjer og kjøpe produkter på nettet.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Du kan stole på våre retningslinjer for refusjon innen 30 dager

Opplev Autodesk-programvaren risikofritt med vår «pengene tilbake»-garanti. Prøv den i 30 dager. Hvis du ikke er helt fornøyd, refunderer vi 1- eller 3-årsabonnementet i sin helhet.

Fordeler ved Autodesks retningslinjer for refusjon

  • Risikofritt kjøp

    Kjøp av programvare kan være en av de største forretningsbeslutningene dine. Derfor refunderer vi deg hvis du ikke tror at programvaren vår var rett for deg.

  • Få garantien vår

    Ta tiden du trenger til å prøve ut Autodesk-programvaren ordentlig. «Pengene tilbake»-garantien vår gjelder i 30 dager etter kjøp.

  • Enkel refusjon

    Ønsker du refusjon? Gå til autodesk.com/returns, oppgi den nødvendige informasjonen, så behandler vi forespørselen din innen 5–7 dager.

    Finn ut mer

Hvorfor kjøpe fra Autodesk

Vanlige spørsmål om Autodesks retningslinjer for refusjon

  • Hvordan kansellerer jeg abonnementsbestillingen?

    Bestilling av abonnementer på Autodesk-programvare som gjøres direkte hos Autodesk på nett, blir behandlet umiddelbart og kan kun kanselleres ved å kontakte Autodesks kundeservice. Hvis du ikke lenger ønsker å bruke eller beholde tilgang til programvaren eller tjenestene du har abonnert på, må du kontakte oss for å be om kansellering innen 30 dager fra kjøpsdatoen for å motta refusjon.

  • Hvor raskt kan jeg motta refusjonen?

    Når refusjonen har blitt godkjent og behandlet av Autodesk, noe som vanligvis skjer innen 5–7 dager, vil tilbakebetalingen bli gjort via betalingsmetoden som er angitt i Autodesk-kontoen din. Ta kontakt med banken som har utstedt kortet, for informasjon om når pengene vil komme inn på kontoen din. Du mister tilgang til tilknyttede programmer og tjenester når refusjonen har blitt behandlet.

  • Kan jeg kansellere automatisk fornyelse?

    Programvareabonnementet ditt fornyes automatisk når kontrakten utløper, for å sikre at du har kontinuerlig tilgang til Autodesk-programvaren. Du blir belastet for en ny abonnementsperiode på fornyelsesdatoen som er oppført i Autodesk-kontoen din. Se Si opp abonnement for mer informasjon.

    Du kan kansellere automatiske fornyelsen når som helst før fornyelsesdatoen ved å gå til Autodesk-kontoen din. Du beholder tilgangen til programvaren og tjenestene du bruker, frem til fornyelsesdatoen, men du belastes ikke automatisk for en ny periode. Du mister tilgang til programvare og tjenester på fornyelsesdatoen for abonnementet.

  • Hva om jeg har kjøpt fra en forhandler?

    Retningslinjer for retur for kjøp og fornyelse som er kjøpt gjennom tredjeparter som detaljhandlere eller autoriserte Autodesk-forhandlere kan variere fra selger til selger. Kontakt forhandleren direkte for informasjon om retningslinjer for retur.

  • Hvor kan jeg få teknisk støtte?

    Du kan få tilgang til teknisk støtte på den måten som passer best for deg – velg mellom telefon, chat, e-post eller hjelp via eksternt skrivebord for å få hjelp med problemer. Vis alle alternativer for støtte.