• Norge

    Vi har videresendt deg til en tilsvarende side på det lokale nettstedet ditt, hvor du kan se lokale priser og kampanjer og kjøpe produkter på nettet.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Covid-19-ressurssenter

Du er ikke alene.

Vi er her for å hjelpe deg.

Autodesk er opptatt av å gi kundene og fellesskapene sine støtten og ressursene de trenger mens covid-19 fortsetter å gjøre hverdagen vår utfordrende.

Kvinne med ansiktsmaske som jobber på et nettbrett

Jobb i den nye normalen

Nå er det viktigere enn noensinne å kunne jobbe, samarbeide og være produktiv uansett hvor du befinner deg. Vi kan hjelpe deg med tips, gode fremgangsmåter, lisens- og brukerinformasjon og teknisk støtte for Autodesk-produktene.

Autodesk Adm. dir. Andrew Anagnost

Autodesk adm. dir. Andrew Anagnost

En melding fra vår administrerende direktør

Spredningen av koronaviruset (covid-19) rammer alle verdens fellesskap, familier og mennesker, og dette er en vanskelig tid for oss alle. Vi føler med alle som har blitt rammet, både direkte og indirekte.

Hos Autodesk prioriterer vi helse og velvære for alle våre ansatte, kunder og partnere. Det er viktig for oss å hjelpe deg med å fortsette arbeidet ditt til tross for utfordringene.

Vi er her for å gi deg støtte

Disse ressursene kan hjelpe deg med å jobbe mer effektivt, føle deg tilknyttet fellesskapet og dra nytte av uventede muligheter for vekst, læring og nytenkning.

Kvinne med ansiktsmaske sitter ved en pult og jobber på en stasjonær PC.

Gjør din egen virksomhet sterkere

Finn ressursene og veiledningen du trenger for å tilpasse deg den nye normalen. Sørg for at virksomheten din fremdeles er konkurransedyktig mens du tenker nytt, vokser og gjør suksess.

Smilende kvinne med hendene på hoften står foran en skulptur av en blomst

Føl deg tilknyttet fellesskapet

Bli en del av Office Hours (kontortiden) hver tirsdag for å snakke med Autodesk-eksperter, og utforsk bransje- og produktspesifikke grupper og forumer for mer støtte.

Kvinne ved stasjonær PC sitter foran en laptop og skjerm

Få gratis opplæring

Få virtuell tilgang til profesjonell opplæring med kundeprogrammet vårt FLOW for permitterte og oppsagte arbeidere. Bruk kupongkoden DGd0VywvlSckA8B.

Utdanning og hjemmeundervisning

Ung mann i t-skjorte og sportsjakke smiler

Finn ut mer om hjemmeundervisning

Finn ut hvordan Autodesk støtter studenter, lærere og utdanningsinstitusjoner med gratis tilgang til programvare, klasseromsprosjekter og opplæring i eget tempo.

Ung mann som smiler foran laptop med blå skjorte

Finn ut mer om produkter for hjemmeundervisning

Vellykket læring kan oppnås hvor som helst. Finn ut hvilke Autodesk-produkter du kan bruke til å lage et godt miljø for hjemmeundervisning.

Bransjeressurser

Mekanisk del

Foren design- og produksjonsarbeidet

Samarbeid om prosjekter med åpen kilde, valider dine egne ideer og finn produksjonsfasiliteter som kan produsere løsningene dine. Alt dette mens du bidrar til å bekjempe covid-19.

Bylandskap ved solnedgang

Finn programvare og ressurser for byggenæringen

Finn ut mer om teknologi som kan hjelpe kundene dine med design- og konstruksjonsutfordringer knyttet til covid-19, og forbered deg til en mer krevende fremtid.

Kundetilbakemelding og nytenkning

Autodesk-kunder kombinerer teknologi, oppfinnsomhet og fleksibilitet i kampen mot pandemien.

  • Mann i grå hettegenser ser på en ventilator-prototype

    Ventilatorprosjektet

    Da Tyler Mantel sin oppstartsbedrift stoppet opp på grunn av covid-19, startet han The Ventilator Project (ventilatorprosjektet) for å bekjempe mangelen på ventilatorer.

    Bilde gjengitt med tillatelse fra The Ventilator Project

  • Rendering av medisinske fasiliteter med fokus på en sykehusseng

    Mountain Productions

    Da arrangementer ble avlyst på grunn av pandemien, fokuserte en bedrift for scenerigging heller på å transformere scener til medisinske strukturer.

    Bilder gjengitt med tillatelse fra Mountain Productions

  • Mann med vernebriller bygger et modulært sykehus

    BLOX

    Dette modulære byggefirmaet bygger akuttmottak når sykehus fylles opp på grunn av covid-19.

Finn fram i en verden etter covid

Jobbene våre kan bli veldig annerledes i fremtiden nå når mennesker utforsker nytenkende måter å tilpasse seg nye retningslinjer, prioriteter og muligheter på.

Svart-hvitt-fotografi av et kontor hvor en kvinne går ned en trapp

Hvordan tre globale arkitektur- og byggefirmaer gjenoppliver arbeidet deres i 2020

Firmaer som må være fysisk tilstede har slitt med å definere retningslinjene sine gjennom covid-19, men her er en presentasjon om tre globale arkitektur- og byggefirmaer i 2020 – og hvordan de ser for seg fremtiden.

Fire menn jobber på en modulær bygning i et støvete byggeanlegg

Sosial distansering og verneutstyr sørger for at modulære byggefirmaer kan fortsette med det samfunnskritiske arbeidet sitt

Se hvordan Factory_OS, et modulært byggefirma definert som samfunnskritisk fordi det fokuserer på å bygge rimelige boliger, beskytter arbeiderne sine gjennom sosial distansering og verneutstyr.

Gjenspeiling av kvinne som ser inn i et speil mens hun har på VR-briller med malerier i bakgrunnen

Digitale museumssamlinger lar deg se på kunst uten å forlate sofaen

Det tok lang tid før digitalisering av kunst og kultur ble en prioritet. Så kom covid-19. Museer stengte dørene, og det ble opp til digitale medier å sørge for at publikum fremdeles skulle kunne sette pris på kunsten. Overgangen til det virtuelle ble nå viktig.

Jorda sett fra rommet omringet av et nettverk av lyspunkter

Autodesk Foundation sin respons

Autodesk Foundation slo seg sammen med 24 selskaper fra San Fransisco for å finansiere globale, nasjonale og lokale løsninger til covid-19-utfordringene. Tiltakene deres gikk ut på å utvikle den helsemessige og økonomiske motstandsdyktigheten til de mest sårbare i samfunnet, samt ikke-kommersielle organisasjoner og små bedrifter rammet av viruset. I dag har Foundation samlet inn $2 millioner til disse samfunnene, og jobber fortsatt for å gjøre mer.

Del tilbakemeldingen din

Vi jobber for å kunne tilby samme kundestøtte som under vanlig drift, og tar imot tilbakemeldinger, spørsmål og ideer om hvordan vi kan hjelpe deg på en bedre måte mens du jobber hjemmefra.