• Norge

    Vi har videresendt deg til en tilsvarende side på det lokale nettstedet ditt, hvor du kan se lokale priser og kampanjer og kjøpe produkter på nettet.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

NYE PLANER SOM ER SKREDDERSYDD TIL DINE BEHOV

Autodesk-planer

De nye planene våre for navngitte brukere gir en rekke administrative muligheter i tillegg til støtte- og samarbeidsfunksjoner for store og små organisasjoner.

Funksjoner for:

Funksjoner

  • Utvid alle Skjul alle
Standard
Premium
Enterprise
Utdanning

Standard

For enkeltpersoner og små team

  • Rapport over produktbruk
  • Totrinnskontroll
  • Få direkte brukerstøtte i arbeidstiden

Fordeler inkludert i alle produktabonnementene

Premium

For middels store og store team på 50 eller mer

  • Rapport over produktbruk med brukerdetaljer
  • Enkel pålogging
  • Få direkte brukerstøtte døgnet rundt

Fordeler som er tilgjengelige med et tillegg i prisen

Enterprise

For ekstra store team

  • Koble data til tredjepartsverktøyer gjennom API-tilgang
  • Automatisert brukertilordning
  • Kundekontakt for resultater

Fordeler som er tilgjengelige med et tillegg i prisen

Utdanning

For kvalifiserte studenter og lærere

  • Gratis tilgang til skrivebords-, sky-, nett- og mobilprodukter gjennom Autodesk-fellesskapet for studenter
  • Én årlig fornyelsesdato for utdanningsplanen
  • Selvstyrt pensum og læringsinnhold

Gratis fordeler ved godkjent kvalifisering

Tilgangsalternativer

  • Enkeltbrukertilgang

    Flat sats for tilordning og tilgang til en enkeltbruker ved månedlige, årlige og treårige avtaler.

    Etter godkjent kvalifisering får studentene og lærerne en gratis ett-års fornybar* enkeltbrukertilgang til utdanningsprodukter og -tjenester gjennom Autodesk-fellesskapet for studenter.
    *Fornybar så lenge du fortsatt er kvalifisert.

  • Fleksibel tilgang

    Fleksibel, daglig sats for tilordning og tilgang for et ubegrenset antall brukere ved treårige avtaler.

Rapport

  • Rapport over produktbruk

    Få en samlet oversikt over hvor mange personer som bruker hvert produkt og hver versjon, og hvor ofte de brukes.

  • Rapport over produktbruk med brukerdetaljer

    Se hvilket produkt og hvilken versjon hver individuell bruker har, og hvor ofte de brukes.

  • Legg til dine egne metadata

    Send inn data om brukerne, som plassering eller team, for å gjøre rapportene enda mer detaljert.

  • Koble data til tredjepartsverktøyer gjennom API-tilgang

    Bruk API-er til å integrere data med tredjepartsverktøyer for å automatisere analysearbeidsflyter.

Administrasjon og sikkerhet

  • Legg til og tilordne brukerlisenser i Autodesk-kontoen

    Inviter og tilordne brukere til produkter på listen ved bruk av e-postadressene deres.

  • Totrinnskontroll

    Legg til et ekstra lag med sikkerhet for brukerkontoene.

  • Masseimport

    Last opp en .csv-fil for å legge til et stort antall brukere samtidig.

  • Legg til brukere automatisk

    Legg til brukere på brukerlisten når de logger på for første gang.

  • Enkel pålogging

    Brukerne logger på med bedriftens påloggingsinformasjon for å få tilgang til produktene.

  • Automatiser brukertilordningene

    Sett opp global tilgang for å velge hvilke produkter som skal tilordnes dem på listen.

  • Styr brukernes tilgang til nedlastinger

    Begrens nedlasting av produkter til administratorer.

Støtte- og brukstjenester

  • Selvhjelp på nettet

    Feilsøk problemer med kolleger og eksperter i fellesskapsforumene, og få svar på spørsmålene dine i kunnskapsnettverket til Autodesk.

  • Nettbaserte kurs

    Veiledede læringsløp holder travle proffer oppdatert med de siste arbeidsforløpene og beste praksisene.

    Studenter og lærere kan gå til Autodesk Design Academy for ressurser som støtter fjernundervisning. Våre nettbaserte instruksjoner er av høy kvalitet og kan integreres sømløst i pensumet ditt, eller du kan bruke våre selvstyrte kurs og prosjekter som et tillegg til skolearbeidet.

  • Støtte fra virtuell agent

    Få svar på spørsmål når som helst fra Autodesks virtuelle agent AVA.

  • Nettbasert saksstøtte

    Send inn en sak, og få hjelp fra en Autodesk-spesialist innen en virkedag. Premium- og Enterprise-kundene får fremskyndet støtte.

    Studenter og lærere kan sende inn en problemstilling og få hjelp fra en undervisningsspesialist innen 48 timer. Bare på engelsk.

  • Få direkte brukerstøtte i arbeidstiden

    Ta kontakt med en Autodesk-spesialist for å få hjelp i din lokale arbeidstid.

  • Få direkte brukerstøtte døgnet rundt

    Ta kontakt med en Autodesk-spesialist for å få hjelp når som helst, inkludert om natta og i helga.

  • Hjelp med jobbintroduksjon

    Eksperter fra Autodesk hjelper administratorer med å sette opp nye fordeler i løpet av de første 90 dagene, som for eksempel enkel pålogging.

  • Autodesk-akseleratorer

    Få hjelp fra eksperter hos Autodesk når du skal ta i bruk nye verktøy, funksjoner og arbeidsprosesser.

  • Spør-en-ekspert-økter

    Få en-til-en-tid med en spesialist fra Autodesk for å lære om blant annet produktegenskaper, nye funksjoner og tekniske krav.

  • Oppgrader assistanse og planlegging

    Få hjelp fra spesialister med planlegging, innpakning og distribuering av oppgraderinger for Autodesks skrivebordsprogramvare.

  • Sakshåndtering og løsning av opprinnelige årsaker

    Får prioriterte svar, løsninger og oversikt over støttesaker fra en dedikert støttespesialist.

  • Kundekontakt for resultater

    Samarbeid tett med en kundekontakt om å utvikle en resultatplan som hjelper deg med å oppnå forretningsmålene dine.

  • Medlemskap i Autodesks utviklernettverk

    Gratis medlemskap for ADL Professional.

Samarbeid

  • Autodesk Drive

    Du kan trygt lagre, forhåndsvise og dele designdata.

  • Delte visninger

    Del arbeid med involverte parter raskt og trygt.

  • Administrer brukere etter team

    Sorter abonnementene, og spor bruk etter team.

  • Sentralisert kjøp

    Morselskaper kan kjøpe abonnementer for datterselskaper, uansett hvor de befinner seg.

Vanlige spørsmål

  • Hva er det lavest antall abonnementer som kreves for hver plan?

    Standard-planen har ingen minstekrav. Standardfunksjoner og -tjenester er automatisk inkludert i alle produktabonnementene. Som primæradministrator kan du velge å oppgradere til Premium-planen hvis du har minst 50 abonnementer på Premium-kvalifiserende produkter. Ta kontakt med en Autodesk-representant hvis du er interessert i en Enterprise Business Agreement.

  • Hvor mye koster planene?

    Standard-planen er inkludert i alle produktabonnementene, som har lokale priser avhengig av område.

    Du kan oppgradere til Premium for cirka 300 USD (veil. pris) per produktabonnement.

    For Enterprise-priser må du ta direkte kontakt med en Autodesk-representant.

  • Hvordan kjøper jeg en plan?

    Standard-planen er inkludert i alle produktabonnementene du kjøper på nettet, gjennom en forhandler eller fra en Autodesk-representant.

    Henvend deg til Autodesk-forhandleren eller -representanten din hvis du ønsker å oppgradere til Premium. Kontakt representanten hvis du ønsker å oppgradere til Enterprise.

  • Hvilke produkter kvalifiserer for Premium-planen?

    Du finner en liste over kvalifiserte produkter her. Vi jobber aktivt med å legge til flere Autodesk-produkter i Premium-planen.

  • Når kan jeg oppgradere planen?

    Hvis du abonnerer på Standard-planen og ønsker å oppgradere til Premium, kan du gjøre det når som helst eller vente til du må fornye abonnementet. Ta kontakt med Autodesk-representanten din hvis du ønsker å oppgradere.

  • Kan jeg nedgradere planen senere?

    Premium-abonnementene er forhåndsbetalte ettårsplaner. På slutten av avtalen kan du velge om du vil fornye Premium-planen eller nedgradere til Standard. Men dette vil føre til at du mister fordelene med Premium-planen.

  • Kan jeg ha forskjellige brukere på forskjellige planer?

    Nei. Når du oppgraderer en plan, må alle abonnementene som administreres av primæradministratoren, oppgraderes til Premium. Ta kontakt med Autodesk-representanten din hvis du vil oppgradere fra Premium til Enterprise.

  • Hva om jeg ikke trenger alle funksjonene i en plan? Kan jeg kjøpe noen funksjoner separat?

    Planfunksjoner selges ikke separat på nåværende tidspunkt, så sørg for at du kjøper planen som har de funksjonene du trenger.

  • Er planer tilgjengelige for ideelle organisasjoner eller studenter?

    Se Vanlige spørsmål om utdanningsplanen

    Ideelle organisasjoner, oppstartsbedrifter og gründere som bruker design for miljø- eller samfunnsbedring, kan søke om å motta gratis programvare gjennom programmet Technology Impact Program (Engelsk).

  • Gir dere brukerstøtte for disse planene på mitt språk?

    Vi garanterer at vi gir brukerstøtte på engelsk. Andre språk kan være tilgjengelige når du sender forespørsel om støtte.

  • Hvordan betaler jeg for planen?

    Standard-planen følger med alle produktabonnementer og koster ikke noe ekstra.

    Hvis du ønsker å oppgradere til Premium, oppsummerer vi det totale antallet abonnementer som du administrerer som primæradministrator på oppgraderingsdatoen. Du betaler for ett år med Premium basert på antall abonnementer i oppsummeringen. Vi følger med på om du legger til eller fjerner brukere eller abonnementer, slik at vi kan justere prisen for planen basert på bruken din neste gang du fornyer. I begynnelsen gjør vi dette årlig, men vi vil varsle deg om dette endrer seg.

    Ta kontakt med Autodesk-representanten din for informasjon om Enterprise Business Agreements.

  • Hvordan kjøper jeg Enterprise Business Agreement?

    Utvalgte firmaer kan kjøpe en Enterprise Business Agreement. Ta kontakt med en Autodesk-representant dersom du er interessert.

Vanlige spørsmål om utdanningsplanen

Hvem kvalifiserer til utdanningsplanen fra Autodesk?

Utdanningsplanen er tilgjengelig for alle kvalifiserte studenter og lærere verden over. For å være kvalifisert må studenter og lærere studere eller være ansatt ved en kvalifisert utdanningsinstitusjon. De kan bare bruke programvaren som de har tilgang til gjennom fellesskapet for studenter, på en personlig enhet til formål som er direkte knyttet til læring, undervisning, opplæring, forskning eller utvikling.

Hvordan får jeg som student eller lærer tilgang til utdanningsplanen fra Autodesk?

Besøk Autodesk-fellesskapet for studenter, velg foretrukket programvare og opprett en Autodesk-konto. Når du fyller ut utdanningsprofilen din, må du velge utdanningsrolle som Student eller Lærer og gå videre for å få godkjent gratis tilgang til utdanningsplanen fra Autodesk.

Kan jeg som student eller lærer fremdeles få en ett-års utdanningslisens for én bruker for Autodesk-programvare?

Nei. Utdanningsplanen gir ett års tilgang til Autodesk-produkter og -tjenester gjennom fellesskapet for studenter med en felles fornyelsesdato og erstatter ett-års utdanningslisenser for en enkeltbruker som tidligere ble gitt på individuell basis til en student eller lærer for hver Autodesk-programvaretittel som er lisensiert gjennom fellesskapet for studenter.

Finnes det en utdanningsplan for flere brukere for utdanningsinstitusjoner?

Nei. Lærere og kvalifiserte IT- og laboratorieadministratorer på utdanningsinstitusjoner som oppfyller kvalifiseringskravene, kan fortsatt få ett-års flerbruker- og nettverkslisenser for utdanning gjennom Autodesk-fellesskapet for studenter i henhold til gjeldende vilkår.

Har du fortsatt spørsmål?

Takk for interessen. En ekspert vil snart kontakte deg.

Du kan få mer informasjon hos forhandleren din. Fyll ut skjemaet for å bli kontaktet av Autodesk hvis du ikke vet hvem forhandleren din.

*Alle planene er underlagt visse vilkår. Se vilkårene (Engelsk) for Standard og Premium.

**Veil. pris er Autodesks veiledende pris (ikke medregnet frakt, ekspedisjon og avgifter) for det spesifikke produktet i ditt område i skrivende stund. Veil. pris er bare veiledende. Den faktiske utsalgsprisen avgjøres av forhandleren og kan påvirkes av valutaendringer. Forhandleren din har mer informasjon. Alle Autodesk-prisene kan endres uten forvarsel.