Asset 12 Asset 10 Asset 15 Asset 15 autodesk_icon_font_04_06_16_kl Asset 11 autodesk_icon_font_04_06_16_kl autodesk_icon_font_1_18_17_start_over-01
  • Norge

    We have redirected you to an equivalent page on your local site where you can see local pricing and promotions and purchase online.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Abonnentsfordeler

Abonnentsfordeler

Den mest fleksible og kostnadseffektive løsningen for å få tilgang til og administrere design-, ingeniør- og programvareverktøy er å abonnere på produktene fra Autodesk.

Se alle produktene

Er du allerede abonnent?

Logg på nå for å fornye eller få tilgang til kontoen din.

Forny hos en forhandler

DETTE FÅR DU NÅR DU ABONNERER

Enkeltpersoner, team og organisasjoner har nå flere valg enn noen gang før

Det spiller ingen rolle hvor stor bedriften din er. Med Autodesk kan du velge de abonnementsalternativene som passer best for dine egne forretningsbehov – uansett om du jobber i en liten, middels eller stor bedrift.

Fleksible avtaletider

Valget mellom månedlige, kvartalsvise, årlige og flerårige avtaler gjør Autodesk-programvaren mer tilgjengelig enn noen gang før.

  • Betal for den tiden du faktisk trenger programvaren
  • Håndter endringer i programvare og økonomiske behov på en bedre måte
  • Hold oversikt over programvarekostnadene per prosjekt
  • Prøv nye verktøy uten store forskuddsinvesteringer

Enkelt- og flerbrukeralternativer

  • Enkeltbrukertilgang – det beste alternativet når du bare trenger programvare for én bruker
  • Flerbrukertilgang* – ideelt hvis flere brukere har behov for å dele programvarelisenser
  • *Alternativet er ikke tilgjengelig for kjøp på nettet og er bare tilgjengelig gjennom en autorisert forhandler.

Tilgang til den nyeste programvaren

Når du abonnerer, får du umiddelbart tilgang til nye produktutgaver og -forbedringer.

  • Øk produktiviteten ved å bruke den nyeste teknologien i stedet for å vente på store produktutgivelser
  • Oppdater programvaren med en gang, eller velg et tidspunkt som passer for hele teamet
  • Mange av abonnementene på skrivebordsprodukter (der programvaren ligger på datamaskinen din, ikke i skyen) gir også valgfri tilgang til Autodesk-tjenester i skyen – for eksempel ressurskrevende gjengivelser

Mer om oppdateringer og utgivelser

Se alle skybaserte tjenester

Mer om skybaserte tjenester (engelsk)

Teknisk støtte

Vi kan hjelpe deg med å finne en rask løsning på eventuelle problemer. Alle abonnenter har tilgang til

  • spesialister på Autodesk-brukerstøtte – du kan avtale en samtale, chatte på nettet (begrenset tilgjengelighet) eller sende oss en e-post
  • assistanse via eksternt skrivebord – få sikker feilsøking
  • nettbaserte ressurser – få tilgang til kunnskapsbasen vår med hjelpedokumentasjon, opplæringsvideoer, treningsvideoer og støtte via fellesskapsforumer

Bruk programvaren hvor som helst, og få tilgang til tidligere versjoner

Administrative verktøy

Når du abonnerer på Autodesk-produktene, får du også et enklere programvareoppsett og bedre brukerbehandling. Dermed kan du fokusere på å designe og lage ting og ikke tenke på programvaren.

De administrative verktøyene er enkle å bruke og gjør at du på en enkel og effektiv måte kan administrere lisenser for, tilgang til og bruk av programvaren direkte fra Autodesk-kontoen din.

Finn ut mer om de administrative verktøyene

  • Vanlige spørsmål (FAQ)

    Må jeg være koblet til Internett for å kunne bruke abonnementet for skrivebordsprogramvare?

    Mesteparten av skriveordsprogrammene du kan abonnere på, kan brukes uten tilgang til nettet. Programvaren kjører nemlig på datamaskinen din og ikke på nettet. Du må imidlertid koble deg til Internett minst hver 30. dag så vi kan holde programvaren oppdatert og bekrefte at abonnementet ditt fortsatt er gyldig. Det kreves også at du er koblet til Internett når du installerer og aktiverer programvaren.

    I tillegg gir noen av programvareproduktene våre deg tilgang til enkelte skybaserte tjenester som ikke installeres på datamaskinen din. Dette kan omfatte valgfrie tjenester som skybasert gjengivelse, samarbeidsverktøy og sikker lagring. Vi tilbyr også enkelte produkter som bare er tilgjengelige som skybaserte tjenester. Du kan ikke bruke skybaserte produkter hvis du ikke er koblet til Internett.

    Sender dere en påminnelse på e-post før abonnementet mitt fornyes automatisk?

    Ja, for abonnementer med årlig eller flerårig avtaletid sender vi en påminnelse på e-post før datoen for den automatiske fornyelsen. Vi sender ikke påminnelser på e-post for abonnementer som fornyes månedlig.

    Kan jeg kansellere abonnementet før utløpsdatoen?

    Du kan kansellere abonnementet når som helst for alle produkter eller tjenester du har kjøpt i nettbutikken vår. Hvis du vil ha igjen hele kjøpesummen, må du kansellere innen 30 dager fra kjøpsdatoen. Du kan også endre fornyelsesinnstillingen på Autodesk-kontosiden hvis du ikke vil at abonnementet skal fornyes automatisk. Du har fortsatt full tilgang til programvaren og tjenestene inntil abonnementet utløper.

Kunder som allerede har kjøpt en evigvarende lisens med «Maintenance Subscription» (nå kalt vedlikeholdsavtale), får de samme fordelene som før.

Det er ikke sikkert at alle abonnementsfordelene er tilgjengelige for alle produkter eller tjenester på alle språk og/eller i alle områder. Abonnementsprogrammene er underlagt de gjeldende abonnementsvilkårene for Autodesk og/eller tjenestevilkårene for Autodesk