• Norge

    Vi har videresendt deg til en tilsvarende side på det lokale nettstedet ditt, hvor du kan se lokale priser og kampanjer og kjøpe produkter på nettet.

    Stay on our U.S. site

 

Teknisk støtte

Alltid tilgang til spesialkompetanse

Alt fungerer bedre når de riktige støttetjenestene er klare til å hjelpe. Derfor kan du med Autodesk Subscription velge hvilket nivå av teknisk støtte du trenger – fra opplæringsprogrammer til ulike fora til hjelp fra dedikerte eksperter.

Subscription-kunder:

Logg deg på for å administrere Subscription nå.

LOGG DEG PÅ NÅ

Velg den kundestøtten du trenger

Alle funksjonene i basisstøtte er inkludert i Autodesk Subscription. Hvis du trenger mer hjelp, kan du velge utvidet støtte eller prioritert bedriftsstøtte.

Nivåer for teknisk støtte

Basisstøtte (engelsk)

Følger med Subscription

Utvidet støtte (engelsk)

Subscription-tillegg

Følger med Subscription for Ultimate-utgaver av programpakker*

Subscription-tillegg

For onlinestøtte

For telefonstøtte

For bedriftskunder

Hva er inkludert:

  • Feilsøking for installasjon og konfigurasjon
  • Kunnskapsbase på nett, inkludert opplæringsprogrammer og
    -videoer og Autodesks tekniske løsninger
  • Onlinestøtte
  • Fremskyndet forumstøtte

 

 

Hva er inkludert:

Basisstøtte pluss:

  • Ubegrenset, prioritert telefonstøtte på engelsk hele døgnet, fem dager i uken
  • Telefonstøtte på flere lokale språk i lokal kontortid
  • Assistanse via eksternt skrivebord
  • Støtte med tilgang til programmeringsgrensesnitt (API)
  • Mulighet til å eskalere spørsmål til Autodesk fra støttefora
  • Tilgang til eksklusive webcastkurs

Hva er inkludert:

Utvidet støtte, pluss:

  • Telefonstøtte for spørsmål av alvorskategori 1: hele døgnet, hver dag. Telefonstøtte for alle andre spørsmål: hele døgnet, fem dager i uken
  • Tilordnet støttekundekontakt (SAM) som koordinerer, påskynder og eskalerer service- og støttebehov
  • Tilordnet, dedikert støttespesialist (DSS) som raskt løser tekniske problemer og minimerer inaktiv tid
  • Proaktive støttetjenester
  • Årlige planleggingsmøter med produktteam
  • Mulighet til å samhandle med den øverste ledelsen
  • Muligheter til å delta i betaprogrammer
  • Profesjonelt medlemskap i Autodesk Developer Network (ADN)
  • Ubegrenset antall navngitte innringere
  • Løsning av spørsmål i alvorskategori 1 for tidligere utgaver

 

 


Kjøp Maintenance Subscription


Kjøp Maintenance Subscription sammen med en ny programvarelisens i vår nettbutikk eller fra en Autodesk-forhandler. Hvis du vil kjøpe Maintenance Subscription til en eksisterende lisens, må du ta kontakt med en forhandler.

Kjøp abonnement på nettet (engelsk)

Finn en forhandler

*Noen unntak kan gjelde. Undersøk tilgjengeligheten for produktet.

Det eri kke sikkert at alle Subscription-fordelene er ilgjengelige for alle produkter på alle språk og/eller i alle områder. Abonnementsprogrammer er underlagt de gjeldende abonnementsvilkårene for Autodesk (engelsk)
og/eller
tjenestevilkårene for Autodesk (engelsk) .