Teknisk støtte

Alltid tilgang til spesialkompetanse

Alt fungerer bedre når de riktige støttetjenestene er klare til å hjelpe. Derfor kan du med Autodesk Subscription velge hvilket nivå av teknisk støtte du trenger – fra opplæringsprogrammer til ulike fora til hjelp fra dedikerte eksperter.

Subscription-kunder:

Logg deg på for å administrere Subscription nå.

LOGG DEG PÅ NÅ

Velg den kundestøtten du trenger

Alle funksjonene i basisstøtte er inkludert i Autodesk Subscription. Hvis du trenger mer hjelp, kan du velge utvidet støtte eller prioritert bedriftsstøtte.

Nivåer for teknisk støtte

Basisstøtte (engelsk)

Følger med Subscription

Utvidet støtte (engelsk)

Subscription-tillegg

Følger med Subscription for Ultimate-utgaver av programpakker*

Subscription-tillegg

For onlinestøtte

For telefonstøtte

For bedriftskunder

Hva er inkludert:

  • Feilsøking for installasjon og konfigurasjon
  • Kunnskapsbase på nett, inkludert opplæringsprogrammer og
    -videoer og Autodesks tekniske løsninger
  • Onlinestøtte
  • Fremskyndet forumstøtte

 

 

Hva er inkludert:

Basisstøtte pluss:

  • Ubegrenset, prioritert telefonstøtte på engelsk hele døgnet, fem dager i uken
  • Telefonstøtte på flere lokale språk i lokal kontortid
  • Assistanse via eksternt skrivebord
  • Støtte med tilgang til programmeringsgrensesnitt (API)
  • Mulighet til å eskalere spørsmål til Autodesk fra støttefora
  • Tilgang til eksklusive webcastkurs

Hva er inkludert:

Utvidet støtte, pluss:

  • Telefonstøtte for spørsmål av alvorskategori 1: hele døgnet, hver dag. Telefonstøtte for alle andre spørsmål: hele døgnet, fem dager i uken
  • Tilordnet støttekundekontakt (SAM) som koordinerer, påskynder og eskalerer service- og støttebehov
  • Tilordnet, dedikert støttespesialist (DSS) som raskt løser tekniske problemer og minimerer inaktiv tid
  • Proaktive støttetjenester
  • Årlige planleggingsmøter med produktteam
  • Mulighet til å samhandle med den øverste ledelsen
  • Muligheter til å delta i betaprogrammer
  • Profesjonelt medlemskap i Autodesk Developer Network (ADN)
  • Ubegrenset antall navngitte innringere
  • Løsning av spørsmål i alvorskategori 1 for tidligere utgaver

 

 


Kjøp Maintenance Subscription


Kjøp Maintenance Subscription sammen med en ny programvarelisens i vår nettbutikk eller fra en Autodesk-forhandler. Hvis du vil kjøpe Maintenance Subscription til en eksisterende lisens, må du ta kontakt med en forhandler.

Kjøp abonnement på nettet (engelsk)

Finn en forhandler

*Noen unntak kan gjelde. Undersøk tilgjengeligheten for produktet.

Det eri kke sikkert at alle Subscription-fordelene er ilgjengelige for alle produkter på alle språk og/eller i alle områder. Abonnementsprogrammer er underlagt de gjeldende abonnementsvilkårene for Autodesk (engelsk)
og/eller
tjenestevilkårene for Autodesk (engelsk) .