KONTOADMINISTRASJON FOR ADMINISTRATORER

Oppdatere forhandlerinformasjon


Bare kontraktadministratorer kan oppdatere forhandlerinformasjon. Den nye forhandleren må være en aktiv Autodesk-partner.

 

Hvis du bytter forhandler før en abonnementsperiode utløper, kan du be om en oppdatering i kontoen din ved å angi kontonummeret til den nye forhandleren (CSN).

 

Hvis du har flere forhandlere, vil denne oppdateringen erstatte all forhandlerinformasjon. Hvis du har flere forhandlere og bare vil oppdatere én, kan du ta kontakt med kundestøtte. 


Slik bytter du forhandler

  1. Ta kontakt med den nye forhandleren for å få kontonummeret deres. 
    Merk: Du har kanskje allerede mottatt en e-post fra Autodesk med informasjon om den nye forhandleren.

  2. Logg på Autodesk-kontoen din på manage.autodesk.com og klikk på Fakturering og bestillinger > Abonnementer og kontrakter.

  3. I rullegardinmenyen Handlinger velger du Oppdater forhandlerinformasjon.

  4. Angi det nye forhandlerkontonummeret, og klikk på Finn. 

  5. Bekreft at riktig forhandler kommer til syne, og klikk på Neste.

  6. Bekreft oppdateringene og klikk på Send.

  7. Klikk på Ferdig for å lukke bekreftelsesvinduet. Det kan ta minst en time før oppdateringer vises i kontokontraktdetaljene dine.

Merk: Alternativet for å oppdatere forhandlerinformasjon er ikke tilgjengelig hvis:

- kontrakten din fornyes automatisk

- du har en Enterprise Business Agreement som bruker Token Flex

- kontrakten din har utløpt eller er innen 90 dager fra å utløpe


Need help? Ask the Autodesk Assistant!

The Assistant can help you find answers or contact an agent.


What level of support do you have?

Different subscription plans provide distinct categories of support. Find out the level of support for your plan.

View levels of support