KONTOADMINISTRASJON FOR ADMINISTRATORER

Bruksrapport


Bruksrapportering ble tilgjengelig i februar 2023, og forener både sete- og Flex-bruksrapporter. Inneholder filtre som gjør at du kan velge produkter og ridsrammer for rapporten.

 

Med denne informasjonen kan admins optimere setetildelinger og kjøpsbeslutninger for samlinger, individuelle produkter og Flex for tilfeldig bruk. Bruksrapportering er bare tilgjengelig for produkter med enkeltbrukertilgang og kan bare måle aktiviteten til brukere som er koblet til Internett.

 

 

Merk: Data er beskyttet av Autodesks personvernprinsipper og brukes bare til formålene de ble samlet inn for. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se Autodesk personvernerklæring (engelsk).


Vise bruksrapporter

  1. Logg på Autodesk-kontoen på manage.autodesk.com.
  2. Velg Rapportering > Bruksrapport.
  3. Hvis du vil vise data for spesifikke produkter, tilgang, aktivitet eller oppgaver, kan du konfigurere et filter og klikke på Bruk.

Hvis ditt temas personopplysninger (PII) er slått på i innstillinger, vises brukernavn. Hvis personopplysninger er av for ett eller flere team, vises hashede dataverdier for alle team.


Eksportere bruksrapportdata

Du kan laste ned et regneark som bruker dine nåværende filtre og datoområde for ditt teams bruksrapportdata.

  1. Logg på Autodesk-kontoen på manage.autodesk.com.  
  2. Velg Rapportering > Bruksrapport.
  3. Klikk på Eksporter for å generere filen.
  4. På Eksport-siden under Eksporthistorikk, klikke du på Last ned når statusen er tilgjengelig.

 Hvis du vil ha mer informasjon om eksporterte data, kan du se Eksportdatafelt for bruksrapportering.


Need help? Ask the Autodesk Assistant!

The Assistant can help you find answers or contact an agent.


What level of support do you have?

Different subscription plans provide distinct categories of support. Find out the level of support for your plan.

View levels of support