Administratorer legger til og fjerner brukere i Autodesk-kontoen. Hvis du vil gi brukerne tilgang til Autodesk-produkter og -tjenester, kan du invitere dem enkeltvis eller importere dem samtidig. Inviterte brukere mottar en bekreftelses-e-post med en lenke for å opprette en konto med sin egen e-postadresse og passord. Fra kontoen sin kan de laste ned produkter og få tilgang til støtte, selv om kunder med Premium- og Enterprise-planer kan begrense tilgangen til administratorer.
Merk: Hvis du har en nettverkslisens (flerbrukerlisens), vil ikke brukerne se produktet i Autodesk-kontoen.
Hvis du en Premium- eller Enterprise-plan med SSO (Single Sign-On), kan brukere legges til automatisk. Når SSO er aktivert for domenet ditt, vil alle brukere som kan godkjennes på domenet ditt uten en eksisterende Autodesk-konto, få en konto opprettet og lagt til i selskapets Autodesk-leier.
For hver av de følgende prosedyrene må du først logge på Autodesk-kontoen på manage.autodesk.com.