I Autodesk-kontoen kan administratorer tilordne og oppheve tilgang til produkter og tjenester etter behov.
Merk: La det gå to timer fra tidspunktet du betaler for et nytt produkt til det vises i Autodesk-kontoen din. Hvis produktet ikke er synlig etter to timer, kan du kontakte Autodesks brukerstøtte.
Oppgaver kan gjøres på tre måter:
- Etter produkt. Administratorer velger produkter og tilordner brukere til dem.
- Etter bruker. Administratorer velger brukere og tilordner produkter til dem.
- Etter gruppe. Administratorer oppretter grupper og tilordner produkter til hele gruppen.
Merk: Administratorer som bruker klassisk brukeradministrasjon, kan bare tilordne og oppheve tilordning av produkter og tjenester etter bruker. Se Tilordne og oppheve tilordning av produkter og tjenester i klassisk brukeradministrasjon.
Merknad: Primære, sekundære administratorer og SSO-administratorer kan tilordne og oppheve tilgang til brukere. Hvis du vil ha mer informasjon om rollene til administratorer, kan du se Administratorroller for brukeradministrasjon.