GRUNNLEGGENDE OM KONTOADMINISTRASJON

Skrive ut fakturaer


E-postmeldingen med bestillingsbekreftelsen er din kjøpskvittering eller faktura. Lagre eller skriv ut denne e-posten, eller skriv den ut på nytt fra kontoen din. Hvis du kjøpte via en salgsrepresentant, kan du finne fakturaen ved hjelp av Søkesiden for landet ditt. Du vil motta en e-postbekreftelse hver gang vi fakturerer deg hvis abonnementet fornyes automatisk.


Skrive ut en faktura i Autodesk-kontoen

For å vise bestillingshistorikken logger du på kontoen som ble brukt til å foreta kjøpet. Hvis du ikke ser Fakturering og bestillinger når du logger på, er du i et administrert miljø, og denne typen oppgaver utføres av kontraktlederen eller administratoren.

  1. Logg på kontoen din.
  2. I Fakturering og bestillinger > Bestillingshistorikk, under produktnavnet, hvis du er i:
    • USA - Klikk på Vis bestilling.
    • Europa – Klikk på MVA-faktura.
  3. Velg Skriv ut på skjermbildet for fakturadetaljer.

Merk: Kunder i Korea kan skrive ut en faktura ved å følge instruksjonene i Se bestillingshistorikk og kvitteringer.

Skrive ut en faktura for produkter som er kjøpt gjennom en Autodesk-autorisert partner

I noen tilfeller ser du en Administrere-knapp når du velger et produktabonnement. Finn bestillingsnummeret fra den opprinnelige e-posten for bestillingsbekreftelse, og følg disse trinnene:

  1. Logg på kontoen din, og klikk på Administrer på produktet for å åpne siden Finn bestillingen din.
    Merk: Hvis du ikke får tilgang til siden Finn bestillingen din fra kontoen din, kan du gå til Søkesiden for kjøpslandet.
  2. Angi bestillingsnummeret (finnes i e-postbekreftelsen) og passordet, og klikk på Søk eller Finn bestilling.
  3. Bla ned til bunnen av siden, og klikk på Vis faktura.
  4. Bare for Europa, Storbritannia, Australia og New Zealand: Klikk på Last ned MVA-faktura nederst på siden.

Need help?

Tell us about your issue and find the best support option.