I noen tilfeller må du fornye abonnementet eller bestillingen manuelt (for eksempel hvis du betaler med Alipay, Konbini eller en bankoverføring). Fra og med 90 dager før utløpsdato er fornyelsesalternativene synlige i Autodesk-kontoen. Du får også tilsendt en e-post som varsler om at du kan fornye.
Slik viser du tilgjengelige fornyelsesalternativer i kontoen:
- Logg på kontoen din og klikk på Fakturering og bestillinger > Abonnementer og kontrakter.
- Velg et produkt i abonnementslisten for å se fornyelsesalternativene.
- Velg ett av følgende:
- Hvis du har muligheten til å fornye på nettet, klikker du på Fornye. Fornyelsen legges i en handlekurv, der du kan gå gjennom prisene og fullføre kjøpet.
- Hvis du kjøper fra en autorisert Autodesk-partner, vises kontaktinformasjonen deres. Ta kontakt med dem direkte for å fornye. Din autoriserte Autodesk-partner kan også ta kontakt direkte med fornyelsesalternativer.
For å unngå å miste tilgangen til programvaren din, og for å beholde dine spesielle fornyelsespriser, må du fornye abonnementet før utløpsdatoen.