GRUNNLEGGENDE OM KONTOADMINISTRASJON

Oppdater profilen din


Endre profildetaljene dine, for eksempel personlige opplysninger, sikkerhets- og personverninnstillinger, språk og e-postinnstillinger.

Oppdater profilen din

  1. Få tilgang til profilen og innstillingene dine ved å klikke på den aktuelle lenken. Enkelte innstillinger, for eksempel konfigurering av totrinnskontroll, krever ekstra trinn. Klikk på den aktuelle koblingen for å få instruksjoner.
    1. Personlig informasjon: Oppdater navn, bilde, kontaktinformasjon, profesjonell informasjon med mer.
    2. Sikkerhet: Endre brukernavnet ditt, endre en e-postadresse (hvis den nye e-postadressen ikke allerede er knyttet til en eksisterende Autodesk-konto), tilbakestill passordet ditt, administrer totrinnskontroll, eller slett kontoen og dataene dine.
    3. Innstillinger: Velg språkinnstilling for kontoen din, administrer innstillingene for produktdata og tilpass eller begrens Autodesk-kommunikasjon.
  2. Hvis du vil endre eksisterende informasjon, klikker du på redigeringsikonet ved siden av den aktuelle innstillingen og følger instruksjonene på skjermen.
    Merk: Hvis redigeringsikonet ikke vises ved siden av en innstilling, administreres det av organisasjonen din. Kontakt organisasjonens lisensadministrator (dette kan være SSO-administratoren) med eventuelle forespørsler.
  3. For innstillinger der informasjon ikke er lagt til ennå, klikker du på legg til-ikonet og følger instruksjonene på skjermen.
  4. Foreta de ønskede endringene, og klikk på Lagre.

Need help?

Tell us about your issue and find the best support option.